Wiedźmin 3: Dziki Gon – wszystkie dostępne zakończenia

Wiedźmin 3: Dziki Gon – wszystkie dostępne zakończenia

Wiedźmin 3: Dziki Gon to nie tylko masa świetnych zadań pobocznych jak i fabularnych, ta gra oferuje olbrzymie możliwości, to wszystko ciągnie się aż do zakończenia w Wiedźmin 3. W tym przypadku ten tytuł bije wszystkie inne pozycje, ponieważ w kwestii zakończenia, Wiedźmin 3 oferuje ich aż 36 wyjątkowych scenariuszy końcowych. Oczywiście biorąc pod uwagę kilka z nich, zauważyć można niewielkie zmiany, uwzględniając wynik poszczególnych przypadków, w rezultacie wszystkie odnoszą się do ogólnego stanu świata na zakończenie gry.

Sprawdź również – jak zdobyć darmowe spiny Coin Master?

Wszystkie zakończenia w Wiedźmin 3 sprowadzają się w ostateczności do jednej postaci – Ciri. Po spędzeniu większości czasu w grze na poszukiwaniu Lwiątka z Cintry,  Geralt w ostateczności odnajduje Ciri, choć nie były to miłe okoliczności. Za naszą bohaterką stale podążał niezwykle groźna rasa elfów zwana -Dzikim Gonem. Wszystko po to, aby wykorzystać jej niezwykłe moce, dzięki którym można manipulować przestrzenią i czasem. W pewnym momencie Geralt ratuje Ciri z opresji i sprowadza ostatecznie do siedziby Wiedźminów – Kaer Morhen, to posunięcie ma istotny wpływ na jeden z kilku zakończeń gry. W związku z tym w dalszej części wpisu omówimy dokładnie jakie występują w Wiedźmin 3 zakończenia i szczegółowo je omówimy, dodatkowo omówimy zadanie „coś się kończy, coś się zaczyna”.

Wiedźmin 3 zakończenia – coś się kończy, coś się zaczyna

Misja w Wiedźmin 3 – „coś się kończy, coś się zaczyna” zostaje automatycznie uruchomiona po zakończeniu zadania z wątku fabularnego – Tedd Deireadh, Czas Końca. Należy pamiętać o tym, że każdy przebieg zakończenia będzie inny, w zależności od tego jakie podjęto decyzje w trakcie rozgrywki. Wymienia się trzy główne ścieżki zakończenia Wiedźmin 3, w tym przypadku główne warianty są zależne od pozostałych pięciu, również kluczowych decyzji, które są podejmowane w trakcie całej gry. Dodatkowo każde zakończenie ma odmienny epilog, oczywiście wszystkie trzy główne zakończenia koncentrują się na Ciri.

Warto też pamiętać o tym, że w momencie kiedy dotarłeś już do końcówki gry, tak naprawdę dalsze decyzje nie będą miały wpływu na to, co się będzie działo na zakończenie. Przeprowadzona rozmowa Avallachem, następnie z Lwiątkiem z Cintry  w ogóle nie będzie miało znaczenia. Wszystkie kluczowe decyzje były podejmowane w trakcie całej gry.  Tak jak już wcześniej wspomnieliśmy, w trakcie całej rozgrywki w Wiedźmin 3 podejmuje się pięć bardzo istotnych decyzji, wyróżnia się pozytywne i negatywne, to właśnie one skutkują tym, jakie będzie zakończenie. Ciekawostką jest fakt, że jeżeli chcesz, aby Ciri przeżyła, musisz osiągnąć minimum trzy pozytywne decyzje, w rezultacie gdy przeważają negatywne, ostatecznie na zakończeniu Ciri umiera. Poniżej zamieszczamy szczegółowe opisy kluczowych wariantów:

·        Pierwszy wariant zaczyna się po bitwie w Kaer Morhen. W ramach zadania „Krajobraz po bitwie” należy zdecydować, co ostatecznie powiedzieć Ciri, po śmierci swojego nauczyciela – Vesemira. W tym przypadku są dwie odpowiedzi, pierwsza negatywna to powiedzenie jej, że nie może być dobra we wszystkim co robi, z kolei odpowiedź pozytywna rozpoczyna z nią bitwę na kulki śnieżne. Te pierwsze warianty mają wpływ na zakończenie Wiedźmin 3.

·        Drugi wariant zaczyna się na tym samym zadaniu – „Krajobraz po bitwie”. W tym przypadku udając się na dwór Cesarza Emhyra mamy dwie możliwości, odebrać złoto za przyprowadzenie Ciri, czyli opcja negatywna, albo możesz mu odmówić, czyli opcja pozytywna.

·        Trzeci wariant wpływający na zakończenie pojawi się w trakcie zadania „Ostatnie przygotowania”. W tym zadaniu należy wrócić do karczmy, do Jaskra, a następnie wejść na górę. Na górze, w pomieszczeniu czeka na nas Ciri. Po przeprowadzonym dialogu Ciri oznajmia Ci, że ma wejść do pokoju, w którym czekać będą na nią czarodziejki Margarita i Filippa. Opcja pozytywna to moment, w którym jej pozwalasz iść samej. Z kolei opcja negatywna to moment, w którym wejdziesz razem z nią

·        Czwarty wariant pojawia się w trakcie zadania „Dziecko starszej krwi”. Jest to moment, w którym znajdujesz się w laboratorium Avallac’ha. Po dokładnym przeszukaniu laboratorium i przeprowadzonym dialogu z Ciri, oznajmia Ci, że pragnie zniszczyć pracownię w pył. Opcja pozytywna to moment, w którym się zgadzasz na to. Z kolei opcja negatywna to moment, w którym każesz jej się uspokoić, i przekazujesz jej naszyjnik.

·        Piąty wariant wpływający na zakończenie Wiedźmin 3, znajduje się w wątku fabularnym „Dziecko starsze krwi”, zaraz po opuszczeniu laboratorium nasza towarzyszka wspomni w trakcie rozmowy o wikingu Skjall, który uchronił ją przed niebezpieczeństwem. Ciri będzie chciała pójść na grób Skjalla. Opcja pozytywna aktywuje się wtedy kiedy zgadzamy się na to, z kolei opcja negatywna kiedy odmawiamy.

Wystarczy podjąć trzy pozytywne warianty, aby na zakończenie gry wiedźminka nie zmarła, w ten sposób mamy możliwość uzyskać jedno z dwóch głównych zakończeń, o których pomówimy niżej. Dodatkowo pamiętaj o tym, że po ukończeniu misji „Krajobraz po bitwie” nie wyruszysz do Cesarza Emhyra na dwór, to w tym przypadku wystarczą dwa pozytywne warianty.

Wiedźmin 3 zakończenia

 Cały przebieg zakończenia Wiedźmin 3 zależy od tego, jakie dokładnie zostały podjęte kluczowe warianty w misjach fabularnych, które zostały wymienione wyżej. To właśnie one mają wpływ na to jak będzie wyglądać epilog, który jest związany z losem poszukiwanej przez całą rozgrywkę – Ciri. Istnieją dokładnie trzy główne zakończenia, w jednym Ciri umiera, w dwóch pozostałych żyje. Poniżej umieściliśmy dokładne opisy wszystkich zakończeń, i co dokładnie dzieje się z Ciri.

Zakończenie – śmierć Ciri

To zakończenie, czyli śmierć Ciri, pojawia się tylko wtedy, gdy uzyskałeś jedynie dwa pozytywne warianty, w trakcie decydujących momentach. W tym przypadku Ciri poświęci się dla dobra sprawy, i wejdzie do portalu, aby zniwelować zniszczenie światów, które mogło wywołać Białe Zimno. Choć istnieje wiele teorii, czy tak naprawdę Ciri żyje, to niestety nie ma dalszych informacji, które by na to wskazywały.

Wiedźmin 3: Dziki Gon – wszystkie dostępne zakończenia

Epilog zakończenia polega na tym, że Geralt, w akcie desperacji i zemsty podąży za wiedźmą, która posiada medalion naszej bohaterki. Moment rozgrywki zaczynamy w lesie, a w nim odnajdujemy znanego nam wilkołaka Berema. W tym zakończeniu mamy kolejne dwie możliwości, pokonujemy go w trakcie walki, albo darujemy mu życie, wybierają drugi wariant, wilkołak dołącza do nas. W trakcie dialogu możemy zadecydować o dalszym losie Berema. W następnej części epilogu, udajemy się do pobliskiej jaskini, w której znajdują się ludzie, którzy torturują wilczycę. Po raz kolejny stajemy przed wyborem, możemy stanąć w obronie wilczycy, albo nie mieszać się w nie swoje sprawy. Po tym wszystkim docieramy w końcu do chaty wiedźmy, a w niej rozpoczynamy potyczkę. Po wyeliminowaniu wiedźmy epilog kończy się.

Zakończenie – Ciri Cesarzową Nilfgaardu 

Drugie w Wiedźmin 3 zakończenie polega na tym, że Ciri zostaje Cesarzową Nilfgaardu .  Oczywiście, aby tego dokonać należy spełnić trzy z pięciu pozytywnych wariantów, które wymieniliśmy powyżej. Poza tym istnieją pewne warunki. W trakcie wątku fabularnego „Krajobraz po bitwie” należy namówić Ciri, aby udała się do swojego ojca – Emhyra, do Wyzimy. Dodatkowo należy spełnić jeszcze kilka pozostałych warunków. Należy ukończyć zadania „Oko za oko”, „Wróg publiczny”, „Spisek” i „Racja stanu”. W ostatnim zadaniu stajemy po stronie Roche’a.

Z kole epilog tego zakończenia wygląda w następujący sposób. Zakończenie Wiedźmin 3 rozpoczynamy w gospodzie. Należy wyjść z niej, odszukać myśliwego i z nim porozmawiać, po dialogu należy udać się w pewne miejsce, w którym czeka na nas Ciri. Czeka na nas mała potyczka z Gryfem, należy udać się do legowiska i pokonać bestie.  Po tym zadaniu udajemy się razem z Ciri nad jezioro łowić ryby petardami. Po tym wszystkim ukazuje nam się finalne zakończenie w formie scenki.

Zakończenie – Ciri zostaje wiedźminką

Ostatnie główne zakończenie polega na tym, że mamy możliwość kierować losami Ciri, czyli musimy naprowadzić ją na drogę prawdziwej wiedźminki.  W tym przypadku bohaterka musi przeżyć, czyli należy wypełnić minimum trzy warianty pozytywne. Poza tym, aby osiągnąć to zakończenie w Wiedźmin 3, nie powinno się proponować Ciri podróż do Cesarza,  w trakcie wątku fabularnego „Krajobraz po bitwie”. W ten sposób unikniemy bezpośredniego kontaktu z Emhyrem, który zaproponuję jej tron Cesarski. Dodatkowo pojawiają się również inne możliwości osiągnięcia tego zakończenia. Całość opiera się na tym, aby pozbyć się Króla Radowida i stanąć ostatecznie po stronie Djistry albo Roche’a.

Ostatni epilog tego zakończenia zaczyna się w komnatach pałacu Cesarskiego, w Wyzimie. Idziemy za szambelan i odnajdujemy Cesarza, z którym musimy porozmawiać. W tym przypadku nie ma znaczenia jak przebiegnie rozmowa. Żegnamy się z Emhyrem i opuszczamy Wyzimę. Udajemy się na trakt, w pewnym momencie docieramy do chłopów, którzy mają problem z wozem. Możemy zaproponować pomoc, albo ich zignorować. Następnie udajemy się do ruin posiadłości, tam rozmawiamy z kowalem, odbieramy od niego miecz i idziemy do Ciri, która znajduje się w gospodzie. W ten sposób poznacie wszystkie dostępne w Wiedźmin 3 zakończenia.

Wiedźmin 3 – Geralt i zakończenie , co dalej?

Oczywiście pytacie pewnie, co się dalej dzieje z naszym bohaterem Geraltem po zakończeniu Wiedźmin 3. Oczywiście wszystko zależy od tego, z kim nasz bohater flirtował. W tym przypadku mamy trzy opcje zakończenia:

·        Geralt bez zmian zostaje wiedźminem, będzie prowadził dotychczasowy tryb życia.

·        Przeprowadza się z czarodziejką Triss Merigold do Koviru.

·        Ucieka z Yennefer.

Wszystko zależy od Twoich dokonań i podjętych decyzji w grze, w kolejnym dodatku te decyzje mają wpływ na to, kto Cię odwiedzi w winnicy w Toussaint. Jeżeli Ciri wcześniej umrze, i nie udało Ci się z nikim związać, ostatecznie zjawi się Jaskier.

Reklama