Arcymistrzowski rynsztunek kota – gdzie i jak zrobić?

Arcymistrzowski rynsztunek kota – gdzie i jak zrobić?

Poprzedni wpis o rynsztunkach szkoły kota zawierał opisy różnych ulepszeń takich jak podstawowy, ulepszony, czy mistrzowski, w dodatku Krew i Wino został wprowadzony kolejny zestaw o znacznie wyższym poziomie, czyli Arcymistrzowski rynsztunek szkoły kota. Ten zestaw sprawi, że nasz bohater stanie się znacznie zwinniejszy, silniejszy i szybszy.

Sprawdź również – jak zdobyć darmowe spiny Coin Master?

Naszą przygodę w poszukiwaniu schematów Arcymistrzowskiego rynsztunku kota, zaczynamy w mieście Toussaint, lokalizacja zaznaczona na dostępnej w grze mapie. Należy udać się do zbrojmistrza o imieniu Zdrawko. Należy rozpocząć z nim dialog i zapytać o rynsztunek kota, w trakcie rozmowy dowiemy się o budynku Batolomego de Launay, to właśnie tam powinniśmy się udać w pierwszej kolejności. W dalszej części wpisu omówimy krok po kroku jak zdobyć i zebrać schematy na Arcymistrzowski rynsztunek kota w Wiedźmin 3: Krew i wino.

Arcymistrzowski rynsztunek kota – Wiedźmin 3

W pierwszej kolejności pamiętaj o tym, że po odnalezieniu wszystkich schematów Arcymistrzowskiego rynsztunku kota, aby je wykonać ostatecznie u zbrojmistrza Zdravko będziesz musiał wykonać rynsztunek mistrzowski. Wykonać go można w podstawowej wersji gry, a dokładny poradnik, jak zrobić ten zestaw znajdziesz na naszym portalu.

Po udaniu się we wskazane miejsce na mapie, drzwi od posiadłości będą zamknięte. W takim razie należy udać się na prawo po to, aby odnaleźć drewniane rusztowanie. Rusztowanie znajduje się przy murze. Kontynuuj poszukiwania wchodząc na rusztowanie, a następnie wejdź do środka. W pewnym momencie spotkasz na swojej drodze sporą ilość bandytów, których będziesz musiał zlikwidować. Warto w trakcie walki osłaniać się znakiem Quen, a wrogów w między czasie podpalać znakiem Igni, dodatkowo warto korzystać ze znaku Aard, w ten sposób zyskujesz czas na zadawanie ciosów.

Standardowo w trakcie walki, warto skupić się w pierwszej kolejności na kusznikach, w ten sposób umożliwisz sobie lżejszą walkę, na otwartym terenie. Po odbytej walce z bandytami rozpocznij dialog z więzionym człowiekiem. W trakcie rozmowy zadaj pytanie o Arcymistrzowski rynsztunek szkoły kota, jednak okażę się, że ta osoba nic nie wie na ten temat. Po rozmowie przeszukaj ciała pokonanych wrogów, u jednego z nich znajdziesz wiadomość oraz klucz. Jak się okazuje klucz służy do otwarcia zamkniętych drzwi w posiadłości. Będąc już na miejscu i po otwarciu drzwi, po lewej stronie znajdują się drzwiczki, które prowadzą do innego budynku. Należy wejść do środka i za pomocą zmysłów odszukać na ścianie wiszący obraz, taki jak na obrazku poniżej.

Po zdjęciu obrazu, w środku znajdziesz list od Belindy i jeden ze schematów Arcymistrzowski rynsztunek kota, a dokładniej Arcymistrzowska zbroja wiedźmińskiego cechu Kota. Należy odczytać wiadomość od żony Bartolomego. Z wiadomości wynika pewna informacja o zamku Artha, zamek ten znajduje się na północ od posiadłości, i oznaczyliśmy na mapie cyfrą 3.  Opuść posiadłość i udaj się we wskazane miejsce na mapie w celu dalszego poszukiwania kolejnych schematów Arcymistrzowski rynsztunek szkoły kota. Będąc na miejscu, w ruinach znajduje się duża grupa bandytów. Strategią na pokonanie wrogów jest sprowokowanie ich do ataku, a następnie cofnięcie się do ruin, w których będziemy likwidować pojedynczo bandytów.

Arcymistrzowski rynsztunek kota – misja

Po zlikwidowaniu bandytów, przejdź po schodach do wnętrza tych ruin. Następnym krokiem będzie to, aby przejść przez pomost z kamienia, aż dojdziesz do momentu z obrazka poniżej, na końcu znajduje się skrzynia. W środku skrzyni znajduje się list herszta bandytów, który oczywiście należy przeczytać i dodatkowo znajdują w nim się dwa schematy, Arcymistrzowskie spodnie wiedźmińskie cechu Kota i Arcymistrzowskie buty wiedźmińskie cechu Kota. Po odczytaniu listu herszta bandytów, znajdziesz informacje o lokalizacji zwanej Duszne Doły, miejsce to znajduje się na południe od ruin, dokładna lokalizacja znajduje się na mapie. W takim razie należy udać się do tego miejsca. Po dotarciu odnajdź wejście do głównej jamy stworów, a następnie wejdź do środka.

Przed wejściem do środka, należy odpowiednio się przygotować, dlatego że w środku czeka na Ciebie walka z niebezpiecznymi roślinami . Najlepiej usunąć te rośliny w środku, z kolei jeżeli nie uda się tego zrobić, to zaczną się rozwijać, wtedy należy unikać ich toksycznego jadu, należy odskakiwać kiedy przeobrażają się, ponieważ po chwili zaczynają eksplodować.

Cała taktyka walki z tymi niebezpiecznymi roślinami polega na tym, aby likwidować je pojedynczo, używaj w trakcie walki uników. Po rozprawieniu się roślinami, udaj się w głąb jaskini, idź cały czas przed siebie, aż dojdziesz do wnęki, w środku znajduje się prycza i torba, należała ona niegdyś do Wiedźmina.

W torbie znajdują się pozostałe schematy do Arcymistrzowskiego rynsztunku kota, czyli Arcymistrzowski stalowy miecz, srebrny miecz i rękawice wiedźmińskiego cechu Kota. W ten sposób odnalazłeś wszystkie zagubione schematy na Arcymistrzowski rynsztunek kota, wracamy w takim razie do zbrojmistrza Zdravko. Poniżej znajdują się statystyki wszystkich elementów.

·        Arcymistrzowska zbroja cechu kota – 240 pancerza + statystyki odpornościowe + 22% do siły ataku.

·        Arcymistrzowskie buty cechu kota – 91 pancerza + statystyki odpornościowe + 11% do siły ataku.

·        Arcymistrzowskie rękawice cechu kota – 87 pancerza + statystyki odpornościowe + 11% do siły ataku.

·        Arcymistrzowskie spodnie cechu kota – 91 pancerza + statystyki odpornościowe + 11% do siły ataku.

·        Arcymistrzowski miecz srebrny cechu kota – 472-576 obrażeń + różne dodatkowe statystyki.

·        Arcymistrzowski miecz stalowy cechu kota – 335-409 obrażeń + różne dodatkowe statystyki.

Reklama